Powered By Blogger

Salam Ramadhan dan Selamat Berpuasa


0

Alhamdulillah, esok kita semua (yang beragama islam) akan menjalani ibadah puasa. Harap-harap dapat berpuasa penuh tahun ini seperti juga tahun-tahun yang lepas. Esok mesti liat nak bangun pagi, tapi aku dah berlatih dulu. Masalahnya selepas bersahur, aku akan sambung tidur. Kali ini aku berazam nak berjaga sampai masuk waktu Subuh.

Di kesempatan ini aku ingin memohon maaf kepada semua umat islam, sama ada yang mengenali diri aku atau tidak, yang pernah tinggalkan komen di blog ini ataupun sekadar memandang jeling-jeling. Kalau aku pernah mengumpat, mengutuk, membenci, memarahi dan sebagainya, harap diampunkan kesilapanku.

Semoga kita sama-sama dapat jalani ibadah puasa ini dengan keberkatan dan keredhaan Allah. Dan kepada semua pembaca blog ini, penitip komen, yang selalu singgah, yang hanya lalu sahaja, maafkan aku. Aku dah maafkan kamu semua.

Mari kita semua sama-sama hayati keindahan Ramadhan yang akan menjelang. Mari kita bersembahyang tarawih, bertadarus, dan tegah diri ini dari melakukan perkara yang dilarang.

Selamat Berpuasa...

~Branco~

0 Response to "Salam Ramadhan dan Selamat Berpuasa"

Catat Ulasan