Powered By Blogger

[KLM Menggamit] Aku dan Program Lambaian


0

Berikut adalah beberapa program yang aku sertai semasa menjadi ahli Lambaian. Mungkin ada antaranya yang aku sendiri sudah lupa.

Kem Pemantapan KLM - Hutan Rekreasi De' Bana Serting 2001

Program Sentuhan UTM - SMT Perdagangan JB 2001

Program Khidmat Masyarakat dan Pendidikan Jelapang Padi - Kuala Nerang 2001

Program Jana Jati Diri - KTC UTM 2002

Program Mesra 1 - Tadika Ihsan UTM 2002

Program Mesra 2 - 2003

Program Mesra 4 - 2005

Dekat Padamu 1 - Hospital Sultanah Aminah

Program KP SMK Dato' Penggawa Barat (Tak ingat nama program)
Program KP SMT Tanjung Puteri (Pun tak ingat nama program)
Mungkin yang lain-lain ada tapi tak ingat. Al-maklumlah dah lama tak ikuti perkembangan selepas berpindah ke kolej lain. Tapi aku sangat bertuah kerana dapat menjadi salah seorang ahli KLM. Kelab yang banyak mengajar aku menjadi seorang yang tabah dengan dugaan, bersabar dengan berbagai kerenah, dan menganggap ahli kelab seperti keluarga sendiri.
Terima kasih kepada yang membimbing aku selama aku di KLM, dan tidak lupa juga keluarga Branco yang dicadangkan namanya oleh Abg Wazir. Sampai sekarang aku masih menggunakan nama ini. Thanks to all.
~Branco~

0 Response to "[KLM Menggamit] Aku dan Program Lambaian"

Catat Ulasan