Powered By Blogger

Mula Berjoging


2

Badan dah terasa berat. Jadi untuk menjadikan bentuk badan aku ideal seperti tiga tahun yang lepas, maka aku bertekad nak berjoging setiap hari.

Hari ini dah masuk hari ketiga aku berjoging.

Penat tak terkata.

Hari pertama dapat lari dua pusingan taman, lokasi di Tangkak. Masa 7.00 pagi waktu Malaysia Barat.

Hari kedua dapat buat jauh sikit. Lokasi di Tanjung Ketapang, Muar. Selepas waktu kerja.

Hari ini di tempat yang sama, Tanjung Ketapang. Dan kali ini berjaya meningkatkan jarak larian sambil berlagak macho.

Dan esok akan aku teruskan usaha aku ini.

Hasilnya akan diketahui dalam masa beberapa minggu lagi.

~Branco~

2 Response to "Mula Berjoging"

  1. ko kan askar simpanan. sure bole berlari punya. bubuh sikit motivasi dengan displin je.

    moyes says:

    aku hanya askar simpanan yang dah expired..so nak renew kena la usaha lebih sikit.

Catat Ulasan